Största huvudet i stan!

06416623ef5ec95f3ba1200351edd0a3.png


Provade min sambos hjälm för ett tag sen.
Om jag är vattenskalle så är han havskalle.

Det finns nåt fint över en riktigt köttig skalle tycker jag. Men det är opraktiskt när ska låna hjälmar från fläskhuvudena, så jag är kluven över vad jag verkligen tycker om det. Men hjälmen skippade jag att låna.

Jag är kvar i Stockholm. Imorgon blir det neurocenter. Då kommer domen. Jag gissar på att min hjärna helt enkelt är för avancerad för den här världen och därför håller på och jävlas med mig och göra ont. Jag är nog liksom för smart, så inte ens min egen hjärna hinner med.
Sist jag besökte neurocenter fick jag en medicin som hetter "nånting nånting retard". Jag tolkade det som att läkemedlet typ var till för att göra mig lite mer efterbliven så att den simpla massa, som jag kallar för kropp, hänger med i tempot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det kan dock vara tvärtom också. Medicinen var för retards. Och det kanske är som med mkt annat, om man anstränger sig mer än man är rustad för, blir kroppen trött och får ont.

Det är helt enkelt för tufft för din (uppenbarligen) lilla hjärna (du har ju precis bevisat att ditt huvud är litet) att klara av vardagsgrejor, så när det händer ngt nytt/för mkt så blir det overload. Typ. :-D

2009-09-06 @ 22:30:56
Postat av: Linda

(obs, det var jag som skrev, så du inte börjar nojja =huvudvärk)

2009-09-06 @ 22:32:06
Postat av: Åsa

Men kom tillbaka när du kan föra ett helt telefonsamtal utan att tappa tråden och glömma vad man pratar om.



Typ



;D

2009-09-06 @ 23:01:54
Postat av: Nettan

DEN där bilden kan du kanske ha som profilbild...., både på bloggen o på fejjan... asg

Postat av: Stina

HA HA HA jag håller med Nettan, bilden är guld värd!

Hoppas det går bra på neurocentrum och att de lyckas lista ut vad syftet med din skallebang är.

2009-09-07 @ 10:10:32
Postat av: Nettan

Hoppas att det gått bra för dig idag Åsa...., och att du får nån ordning på skallen..

2009-09-07 @ 18:51:20
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: erika

hoppas det gick bra idag! lite retarderande medusin kan säkert hjälpa. jag har länge haft en teori om att man nog skulle må bättre om man var lite lagom efterbliven.

2009-09-07 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback