Jag mötte Stina i vimlet!

0-43aaff76b41a0d6c4a129b9fab6a0a75.png

 

Jag träffade The Stina. Hennes ansikte är mycket mindre än mitt (men så är det allt som oftast när man har ett huvud som gör sitt bästa för att imitera en vattenskalle).

Tydligen gillade jag Stina så mycket att jag genast kände att jag även ville ta del av människorna i hennes närhet. Sagt och gjort. Jag laddade med en rejäl migränattack lagom till hemgång sent på natten. Den hade jag grundat med en ordentlig fylla som gjorde att jag inte kunde pumpa i mig mitt motartilleri av mediciner direkt när jag fick symptom. Jag väntade ut tills helvetesattacken nådde sin kulmen innan Andreas äntligen kunde ringa efter Stinas vänner, the ambulansförarna.
De kom och jag flashade tuttarna för dem vid mer än ett tillfälle. Som en liten extrabonus utöver att få träffa mig, kan man säga.
Någonstans där i dimman, mellan kräkningar och krälande och med löfte från starka ambulanskarlar att få tranport till akuten, hann jag tänka att jag trots allt var glad att Stina valt att supa denna helg istället för att jobba. "Ingen jävla taxi det här" liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åååh, har du träffat Stina IRL....?

Hon finns alltså på riktigt?! Började tvivla efter den där cykelvasan..., trodde ingen utsatte sig för dyl. utmaningar.. ;-)

Postat av: Stina

MEN OOO vad roliga ni är då :)

Men Åsa, din stackare, jag lider med dig! Hela natten led jag med dig utan att jag visste om det, jag och toastolen, värre pers än cykelvasan kan jag lova...

Hoppas du piggat på dig nu och självklart hade transport av dig setts som en absolut nödvändig akuttransport!!!

Inlägg om min kväll kommer så fort jag har tid, nu ska jag se film.

KRAM!

2009-08-29 @ 20:28:43
Postat av: Mamma

Antingen får du sluta dricka eller så får du se till att få klippkort både på akuten och ambulansen, det verkar vara ett dyrt nöje.;)

2009-08-29 @ 22:54:32
Postat av: Åsa S

Men usch, lät inge vidare det där:-( Men jag hoppas du hänger med nästa gång iaf men ingen ambulans då utan hem å i säng å vakna pigg dagen därpå:-)



Tack för igår!



2009-08-29 @ 23:41:13
Postat av: Åsa

Laddar redan nu för nästa 30+!! Men den här gången skippar jag migränen tror jag. Eller iofs, Stina har ju lovat att hämta mä.

2009-09-01 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback