Min bortavaro

I veckan och helgen har jag haft besök av vitlöksungen och baby muskelknutte. Ur dem rinner det alla möjliga sörjor ur alla de olika kroppsöppningarna. Och ALLT ska torkas. Det har tydligen pågått nåt slags dreggelmaraton i veckan som jag helt missat. Moa Schwarzenegger vann överlägset, henne skulle man satsat en slant på. Det är som att hon ersätter förmågan att ha ett språk med att använda munnen som någon slags dreggelfontän. Riktigt crafty skulle jag vilja säga, en unge med drivkraft som inte slösar en vaken minut på att vara torrmunnad. Effektivitet är ordet. Snorslemnäsor och gulbajssörjor hamnade rätt högt upp på listan av produktivitet också.

Sen är lillan jädrigt vältränad också med biceps som skulle göra vilken kroppsbyggare som helst avis. Och alla andra ceps man kan ha på armen också. Nä, lilla michellina har mål. Bodybuilder vid 6 månader. Det är ruter i den tösen.



I lilla vitlöksungen har vi en levande replayknapp. Säg ett ord och han upprepar det hundra gånger. Och sen hundra gånger till. Det var roligt att säga förbjudna ord. Syrran blev inte överlycklig när jag halvviskade prostituerad till honom så jag försökte med smygare som hus och putta. Som blev KUK och PRUTTA!! Det var kul. Sånt gör mig lycklig på ett vis som inte ens går att beskriva. Härligt med småungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback