Skoterrepris

DSC00457.JPG
Skit!
Nu är det dags igen. Årets skotertur. Sambon verkar tro att jag kommer att älska hans nya skoter. Och med nya menar jag bara ny för honom. Den här rackaren har sett sina bättre dar och har inte kunnat kallas ny de senaste decennierna. 
Ante springer runt och hummar och suckar förnöjt när han fixar med förberedelserna inför turen. Han är förälskad i åbäket.

Det är snöstorm ute. Men det stoppar inte familjen Lundgren som nästan alla ska med. Alla på fina nya moderna skotrar, förutom andreas som har en gammal ful orange ursäkt till skoter. Den ser ut som ett leksakståg och min symaskin har ett grymmare ljud. Nåväl, here goes.

Kommentarer
Postat av: erika

ååååh, men den är ju JÄTTEsöt!!!

2008-03-08 @ 14:27:49
Postat av: Åsa

Varför är jag inte förvånad att det kommer från dig Erika. Du gillar allt som du tycker synd om, och jag FATTAR att du får moderskänslor för den där stackars skrothögen. Den är lite lätt patetisk. Den har till och med efter turen idag lyckats lura över mig på den sidan och jag vill också tycka den är söt. Mest för att den inte ska känna sig utanför de stora stygga snabba coola skotrarna.

Postat av: Lena Alteg

Men jösses vad ful, den ser ju ut att höra hemma på museum nej coooola skotrar med grymt ljud och lite fart i skall det vara

2008-03-19 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback