Heta tips för SEXTON år sen

img_0514 (MMS)

Hittade en bild jag tagit med mobilen, när jag låg i sängen idag och väntade på att jag ska sluta vara så sjuk. Detta, mina vänner, är Andreas val av första bok som han ska läsa. Alltså han HAR läst förut, i mellanstadiet läste han baksidan av Djurfarmen av George Orwell. Det vet jag, för den recensionen har jag läst. Men nu tänkte Andreas att det var dags att bita tag i något nytt, och han har ju funderat på det här med aktier. För han vill inte bara bli beläst, han vill bli rik också. Så nu ska han få heta aktietips från den här boken från -94. HAHAHA NITTIOFYRA!!! Och han har mitt fulla stöd!!! Det ska bli ett sant nöje att följa den här utvecklingen!


Kommentarer
Postat av: erika

mäh! tommy har också kommit på att han ska bli rik på börsen. OCH läst en bok om det! fast han har faktiskt läst, få se nu, åtminstone 3 böcker de senaste 10 åren.

2010-05-12 @ 19:29:28
Postat av: Linda

Hahaha, jag läste "nu ska han få heta aktietips från den här boken", som i att du skulle ge honom fina smeknamn på skoj, hämtade ur boken. Fick inte ihop det först, men sen är man ju van att du har lite...hm..speciell humor (och det brukar ju faktiskt alltid bli rätt kul i slutändan). :-D

2010-05-12 @ 20:57:20
Postat av: Bingo Rimer

Maila mig så får du en lista på bilder.



tack



bingo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback