Ägg är bebis

Kommer ni ihåg att jag berättade att syrran donerat ägg för ett gäng månader sedan? Nå, nu har hon fått en uppdatering. Om 10-11 veckor så föds det en liten bebis tack vare henne. Ett par blir föräldrar för första gången med hjälp av min syster. En riktig bebis. Ger det er inte rysloppor så säg!?

Jag vill ha hit min syrra till varje pris nästa helg men både hon och jag är panka. Inte lite lagom panka utan SKITpanka. Någon som har något tips om hur man kan få upp henne ändå? Alltså utan att "sms:a låna" eller så. Kanske någon som ska bila upp från Sthlm nästa helg!? Eller nån som känner till nåt sätt som man kan få en gratis flygresa?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ååååååh, va kul att det blir en efterlängtad bebis för det paret.....

Snyggt jobbat Linda! (för visst var det så syrran hette va)

Sådana här nyheter ger mig ståpäls, big time!!

2010-03-06 @ 15:38:54
Postat av: Mamma

Helt fantastiskt.Linda har verkligen gjort ett stort hjältedåd

2010-03-06 @ 18:41:56
Postat av: Linda

Nu tycker jag att ni överdriver min bra-het några hundra tusen ggr för mkt. Min del var inte stor. Men det känns fint att kunna bidra till ngt bra. Och så tycker jag förstås att det är härligt att bli hyllad av syrran för något som jag själv bara haft turen att kunna hjälpa till med. Jag har ju liksom inte gjort så mkt för att det faktiskt skulle bli en bebis, det var turen att allt klickade (och duktiga och kunniga personer på fertilitetskliniken -det är ju d e som skapat graviditeten).

Men jädrar vad häftigt att det blir en bebis!

2010-03-06 @ 21:56:21
Postat av: erika

joho linda, det är bara att inse: du ÄR en hjälte! till och med jag som knappt ens tycker om bebisar och tycker att det finns alldeles för många här i världen fattar det :)

2010-03-08 @ 20:49:21
Postat av: Linda

Haha, undrar om man skulle säga samma sak till en man som donerar... Han tycker man snarare är lite småäcklig. Hehe, vad rättvist. :-D

2010-03-09 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback