Ny nöt då!


Okej, det där fixade sig ju på ett kick, jag fortsätter att nyttja er (ika?) som resurs. Jag vill ha en snyggare blogg. De vita rutorna som texten och shit står i, vill jag ha med rundade hörn, hajjar ni? Sen vill jag ha bloggnamnet och rubrikerna så att de ser ut som såna där gamla plasttextremsor. Är ni med på vilka jag menar? De var oftast svarta med vit text men fanns nog i lite blekt gröna, blå och rött också. Om ni vet vad de heter så skriv det i kommentarerna. Kan ni fixa mina önskemål så vinner ni ett paket tamponger (tyvärr inte komplett) eller en ..eh..ja en kram kanske (alla har ju inte mens, eller så har de samma avoka inställning som jag till tamponger just då)


Kommentarer
Postat av: Linda

Apropå saker från förr:



http://www.youtube.com/watch?v=6svXfpjRMGY&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=-NDh2oIdffM&feature=related



Det VAR banne mig bättre förr! Hahaha, hur kul som helst! :-D

2010-01-22 @ 16:09:59
Postat av: erika

tyvärr, när det gäller bloggar är jag hopplöst ute. jag VÄGRAR lära mej nåt nytt och göra nåt fancy med min. den ska se ut som den alltid har gjort, från den tiden man hackade ut bloggar i sten. jag är fortfarande mycket upprörd över att blogspot har börjat med kommentarer, så att min egenhändigt inkodade kommentarsfunktion har slutat fungera!

2010-01-22 @ 18:53:55
Postat av: Johanna

Angående de rundade hörnen så betyder det att du får fixa ny header på egen hand, som du designar med "rundade hörn". Bloggnamnet i egen text fixas också genom att designa egen header - så get to it! :) Det är inte så svårt, och du är ju smart :) Ladda ner Artweaver(enkelt program) som jag kör med, och sen söker du efter "free fonts" på internet och laddar ner de som du vill ha till text.

2010-01-24 @ 13:58:27
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback