Jag har plockat nonstop varenda le

015fe88688f865b489a0412a0e1d897f.png

Jag har plockat nonstop varenda lediga tid. Jag är mycket nöjd med mitt målmedvetna flit. Och så sätter jag mig i min soffa och tar ett glas varm cola, precis som den ska drickas. Och jag låter ögonen vila ett tag på resultatet hittills, och plötsligt känner jag en så enorm trötthet. Det blir liksom stökigare och stökigare ju mer jag plockar. Så jag tänker att jag nog gör bäst i att helt sluta. Medan jag fortfarande har små stigar kvar att gå på i bråtet menar jag.


Kommentarer
Postat av: erika

men det där börjar ju se ut som ett riktigt hem tycker jag. mycket bättre än första bilden, så härifrån ser det ut att gå åt rätt håll :)

2010-01-11 @ 21:29:47
Postat av: Anonym

Det kommer att bli såå fint!! O du har ju en massa grejer i bokhyllan ju...Men varför dricker du varm cola??

2010-01-11 @ 21:57:58
Postat av: Anonym

det var jag....

2010-01-11 @ 21:58:44
Postat av: Anonym

jag tycker det ser jättemysigt ut! är du hemma på tors.em/kväll? ska vi gå på stan? kanske käka någonstans?

Postat av: Linda

Ser fint ut! Jag kommer i vår och kikar!

Förresten, blir det tårta eller mat på kalaset på lördag?

2010-01-12 @ 20:05:05
Postat av: Carina

Hej Åsa...vilken fin lägenhet du har hittat. Verkar ljust och fint. Hoppas att allt går bra på nya jobbet! Och du, jag håller med om att Cola kan drickas varm..hellre för varm än för kall. Må så gott och så hörs vi!

2010-01-13 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback