Jag vill också längta efter mens!




MENSKOPP
liksom. Kolla omdömena. Nu har jag ju tips på vad jag kan ge bort i present och kunna föra statistik över hur många ml mens jag får varje månad (statistik som varje mogen kvinna såklart vill ha). Det verkar inte finnas några nackdelar med den här grejen.
Snygg är den också, så mellan blodveckorna kan den lätt användas som en snygg inredningspryl att ha i fönstret eller så. Den finns i vitt, för alla er med sådana där vita drömhem. Gillar man lite "shabby chic" kan man säkert ruffa till den lite med sandpapper eller nåt.
Jag tänker mig också att man kan vara lite crazy och sticka massa hål i den och så vips har man kanske mens som strilar ut sådär snyggt som man kan göra med vissa vattenkranar som har en sån där omvandlare. Vet ni vad jag menar? En klump i slutet av kranen som man kan ha i två lägen. En vanlig tråkig forsvariant och en spännande häftig med massa små vattenstrålar.


Kommentarer
Postat av: erika

men huuuga. fram till för något år sen var jag lyckligt ovetande om såna där. jag förstår inte hur nån ens kan tänka tanken. jag kan tänka mej minst en enorm nackdel!

2009-09-02 @ 20:51:39
Postat av: Linda

Jobbigt om den sitter lite snett, och börjar läcka när man rör på sig...

2009-09-02 @ 21:43:39
Postat av: Åsa

Jag tycker tanken är helt okej, fram till skedet då man ska dra ut mojängen och står med en kopp fylld med mens. Jag blir yr bara av att tänka på´t.

2009-09-03 @ 15:12:50
Postat av: erika

PRECIS vad jag tänkte på! pilla ut en slemmig kopp full med blod liksom, hur mysigt är det? särskilt när man måste göra det på en trång äcklig toalett med bara kallvatten och ingen tvål och bara sån där snuskig blåsautomat att torka händerna i

2009-09-03 @ 17:46:15
Postat av: Mia

BLÄÄÄ va äckligt!!! Det var nog det värsta jag sett/hört på länge. Visste inte ens att dessa existerade...mycket ska man se innan ögonen trillar av en...Amagad!!(Oh my God)

2009-09-09 @ 13:33:31
Postat av: Åsa

Välkommen Mia! Är du ny här ;)



Menskoppen: Äckligt men ändå så härligt på nåt vis tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback