Hybris eller inte?

Äsch, vi kör en omröstning. Behålla min nya hemsnickrade blogg, ta tillbaka min gamla hemsnickrade blogg eller nåt helt annat!?

Och ni måste rösta nu, annars kommer jag ju känna mig liksom lite knäpp. Som att jag har fått hybris och tror att folk alls bryr sig i hur min gamla blogg ser ut.

Kanske skapar jag en neggo-stämning med mitt sur-fejs (som jag la till för att se ut lite kritisk och åsiktsfull ut), så det blir alternativ  4. Behålla den nuvarande bloggen men skippa fulbilden.


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är ju en riktigt händig hemmasnickare!!

den blev snygg, bilden är snygg också :)Ser ut som om du verkligen har en hel massa med kritiska åsikter som bara väntar på att välla ut.

Bra.

Behåll helt klart!

2009-09-03 @ 21:58:43
Postat av: Nettan

Tänkte på det där med kräftskive-önskemålet...

Jag tycker att du kan hålla till ute hos dig på vischan..., jag är ju för tillfället ofrivillig nykterist så jag kan hämta hem er..... ;-)

2009-09-03 @ 23:12:12
Postat av: Nettan

Jag tycker att du ska ha snyggbilden...

2009-09-03 @ 23:18:47
Postat av: erika

jag röstar för den gamla hederliga stilen. fast den nya har jag missat... skrynkelpappret? inte bra!

2009-09-04 @ 07:40:50
Postat av: Johanna

Nej den är alldeles för alldaglig tycker jag. Gillar inte skrynkelpappret jag heller...

Postat av: Linda

Inte den gamla, men mer åt det hållet. Gillar inte den här färglösa, kalla & hårda känslan man får av den här varianten.

2009-09-04 @ 19:01:47
Postat av: erika

den nya designen funkar mycket bättre på lilla minix röda datorn. så om du riktar dej till en minidatorpublik kan du ju köra på den :)

2009-09-04 @ 23:08:09
Postat av: Anonym

Jag kan tyvärr bara se halva sidan. Kanske för att jag kör firefox? Så jag röstar för den gamla (eller en aanpassad ny...

2009-09-05 @ 10:13:15
Postat av: Lena

Lite för sjukhus vitt kan du skrynkla en annan färg så röstar jag på det behåll sur fejan

2009-09-06 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback