Jag hinner inte med er just nu...


2abba9009a59da3eafc11e16c795ca04.png


Jag hinner inte med er just nu. Jag har helt snöat in på min nya hobby. Jag är nu tönt de lux. Jag har till och med en hobbylåda, det blir inte töntigare än så.
Jag tvingar på alla i min närhet mina fula armband. Jag körde till och med Men-tänk-om-jag-dör-kortet med min bror så att han skulle gå med på att jag gjorde ett åt honom. Jag sa att han minsann skulle vara väldigt glad över att han har det där som minne av mig när jag hastigt och lustigt råkar krossas av en fallande meteorit, en skenande tjur eller nåt. Han fick nåt bistert över sig Men armmåttet fick jag.

Om 2 timmar far vi till Sthlm, jag tar med mig töntlådan och kommer tvinga syrran att lära sig att göra armbanden oxå.


Kommentarer
Postat av: Stina

WOW, jag är imponerad!

Du tar verkligen din hobby på allvar, bra inte töntigt!

Jag skulle gärna vilja ha ett armband om det är så att du liksom bara inte får nog av att göra dem och inte hittar fler att tvinga på ett.

Jag skulle till och med kunna sponsra din hobby med en slant.

Men det är klart, då måste vi ju träffas, och det kan ju bli jättekonstigt i lilla Sollefteå.

Helt onaturligt och skrämmande.

Nyktra dessutom, vad skulle vi säga?!

Postat av: Åsa

Du ska ju även få göra ett till Gry, just nu sover hon men jag återkommer med hennes mått:-) (om du fortfarande vill göra åt henne... givetvis sponsrar även jag din hobby med en peng)

2009-10-30 @ 16:15:59
Postat av: erika

jag har ett hett tips: gör ett klockarmband till pär. han kommer att bli jätteglad och ha det på sej varje dag!

2009-10-30 @ 21:15:14
Postat av: Veroncia svarar:

grymt du! kul att du hittade mig då :D var bor du nu och varöf flyttar du?

2009-11-03 @ 13:09:32
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: ja Umeå är bra tycker jag. jag jobbar här sedan ett år. Ursprungligen från Uppland och byggt nytt hus här 5 mil söder om stan så jag pendlar till jobbet :) vad ska du jobba med?

2009-11-03 @ 15:07:23
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bra, då har jag lite alternativa personer att göra armband till om jag inte lessnat när jag kommit till att göra klart de till min familj. Tålamod är inte min starkaste egenskap. Men jag startar alltid med "all in" om man säger så.

2009-11-05 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback