Jag lever upp till mitt rykte som dryg Stockholmare


0-17f6902dfcc9c73bd34065a57d1e8c80.png


Everybody verkar vilja ha en piece of Åsa numera. Jag har varit spänd på att se vilka åsikter jag skulle få. Den enda som är min egna är den sista. Ingen ville nämligen vara med på bild. Och jag är inte den som bangar. Bara det att jag orkade inte ha mer än en idé. Så jag sa att de ju kunde fråga mina kollegor och sätta det som mina åsikter. BIG mistake visar det sig. För tydligen både hånar jag mina lata kollegor och använder besserwisseruttryck som att väcka jubel.
Men snygg är jag. Som FAN! Snygg har många namn, överfixad gammal kärring kallar Andreas det i det här fallet.


Kommentarer
Postat av: erika

men du andas iaf inte frisk optimism eller tycker att det har varit ett fantastiskt uppsving för nåt :) tror inte jag har sett ett enda nummer av den där tidningen där inte det finns med!

2009-11-25 @ 08:09:30
Postat av: Anna

Snygglo!

2009-11-25 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback