Vad är det som är så kul?

72aaf699420fc63fedc66a71128dc08a.png


Jag sitter och bläddrar runt bland bilderna i min mobil och hittar den här från Frankrike.
Andreas och jag var ute och flanerade som bäst på Paris gator när han plötsligt börjar fnissa som en liten flicka och sen rycka och dra i mig och väsa högt FOTA DE DÄR TANTERNA, SKYNDA!!. Så jag gjorde det. Förstår fortfarande inte riktigt varför. Tyckte att han svamlade nåt om en tant som hjälper en tant, men jag vet inte.
Humor är kanske inte Andreas starkaste egenskap, tur att han är så snygg. Annars skulle det kunna bli tufft för honom här i världen.
Ser ni hur han går och fnissar där fram. Som om han sett nåt jättejättekul.

Mycket, m y c k e t märkligt!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Ha ha ha :)

Jag skulle hellre se det så här Åsa: Andreas är snygg och tycker tanter är söta. Så jag skulle lugnt luta mig bakåt och tillåta tiden göra mig till tant, Andreas will love you just more and more!

Postat av: Åsa

Aaah, smart! Han kanske tycker att mina magrynkor is "the shit" och inte nån lathets-defekt. Sweeeet!

2009-05-23 @ 13:05:21
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tror han tänker "så där ser svärmor Kerstin och hennes syster ut om några år" Han assosierar nog till bilen och dess färg :)

2009-05-24 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback