The look of the latmask!

Jag har tagit sittandet till en helt ny nivå!! Jag kan stoltsera med permanenta sitt-rynkor på magen sedan ett par år tillbaka. Såna som sura människor har mellan ögonbrynen och i pannar (yes, har dem oxå).

Mörkade bilden lite så att det skulle synas bättre, för rynkorna blev svåra att se på bilden (men de går inte att missa live). Man liksom bländas av allt det vita. Men med lite mörkning så vips hade jag den perfekta drömmagen, så ikväll blir det solarium för hela slanten.

IRL är rynkorna djupa fåror som vittnar om en sittande livsstil och en lat kroppsinnehavare.





Sätt på er mörktonade glasögon innan ni tittar på nästa bild.


Här har ni det blekfeta orginalet!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Japp, kan trösta dig med att jag har liknande rynkor på buken. Men värre var för några år sedan då jag till min fasa upptäckte hål på rumpfettet. Jodå. Hade en hård stol framför datorn - där jag ofta satt, gärna helst på höger skinka. Där blev det en fördjupning och jag nästan dog. Så, nu idag är jag lite mer noggrann, mjuka kuddar under stjärten och sitta på båda halvorna. Hålet äro borta...

2009-05-13 @ 16:07:43
Postat av: Ulli

Hej jag heter Ulli och det är jag som lidit av skinkhålet.

Postat av: jenny

(skinkhål lät spännande. jag sitter ju faktiskt så där snett också, fram med backspegeln ikväll)

jag tycker du ser skitsnygg ut åsa!

2009-05-13 @ 19:39:37
URL: http://www.jennylundgren.eu
Postat av: Åsa

Men jag vill också ha ett hålk i stjärten (ja ETT har jag, redan det VET jag) som försvinner. Mina rynkor är el permanento.



Pratade med syster idag och sa att jag kanske skulle ta bort det här inlägget, för att det kändes lite... naket på nåt vis. Hon skrattade åt mig, och det är klart, en liten mage ska man väl kunna visa utan att det är för privat. Men jag är ju lite pryd också.

Men sen sänkte hon rösten lite och sa med en ton som man använder när man pratar lite allvar med nån. Att -du, de där magrynkorna har jag faktiskt sett. Ungefär som att det var nåt man nog borde skämmas över.

Nä ni, jag bär mina rýnkor med stolthet. Även om de avslöjar mindre smickrande personlighetsdrag!



Jenny, nu blev jag nyfiken också. Du får uppdatera efter din rumpinspektering om du också har hål i skinkan! ;)

2009-05-13 @ 20:35:37
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Stina

Mina skinkhål har en diagnos, celluliter!

Bär de inte ett dugg stolt men med insikt och acceptans om dess permanenta tillvaro...

Har annars på kroppen mest motsatsen till hål, nämligen utbuktningar, några födelsemärken och en VÅRTA!!!

Smaka på den ni (icke bokstavligt talat)

Min syster sa en gång, "ja titta nu har du också fått en sån där åldersvårta" den fräcka jäveln lät dessutom GLAD då hon sa det.

Tack och lov sitter den på vaden och inte på näsan.

2009-05-13 @ 21:32:24
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahahaha, celluliter... den diagnosen har jag med!



vårta uuuäähh.... är det långa svarta hårstrån på den också? ;)

2009-05-14 @ 09:47:18
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Stina

Nä, tack och LOV för det!!

men med tanke på min dåliga raka-ben-rutin så lär det dyka upp snart.

2009-05-14 @ 15:39:05
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Ulli

Nu är det som så att jag nästan kissar på mig igen, denna kommentarsdiskussion måste du nästan lägga upp som ett långt inlägg Åsa. Magrynkor, skinkhål, utbuktningar och grejor... hahahaaaaa

2009-05-14 @ 16:44:07
Postat av: Ulli igen

Du kan ju döpa inlägget till "Vi Kvinnors VERKLIGA problem" skrattar..! :)

2009-05-14 @ 16:44:59
URL: http://ulrican.wordpress.com
Postat av: Stina

Jag skulle vilja bidra med ännu ett inlägg i diskussionen "Kropp" men det kräver en bild, så jag får hänvisa er till min blogg :)

2009-05-14 @ 21:05:03
URL: http://vikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback