Hermafrodit-träd

608302c5afe7cf8df667ece90cf79465.png


Kommentarer
Postat av: Stina L

Det går inte med ord att beskriva hur ärad jag känner mig!!!

Jag är på snudden rörd till lika verkliga tårar som de som kom då jag skulle nerför backen.

TACK!

Jo, 30+ är ingen match att planka sig in på, till och med vakterna tycker det är trevligt med lammkött och släpper gladeligen in oss :)

Dessvärre kan jag i vilket fall inte gå ut imorgon. Måste samla pluspoäng inför stundande Kick-Off med jobbet...

Hoppas du får det spännande uppdraget, låter KUL även om jag inte vet vad det är. Men allt som är hychpych är ju kul.

2009-05-28 @ 21:26:19
Postat av: Åsa

Hehe, oops nu är ni fler som fått lösen dock. Men inte i så stor skala, så du kan fortfarande känna dig ärad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback