Grattis till Jenny!!

Idag fyller min favorit-konstnär (och svägerska) år. Hon blir lite halvgammal sådär men hon har hunnit med ganska mycket. Kolla in tavlorna på hennes sida och va en raring och skriv grattis till henne på hennes blogg!!!

http://www.jennylundgren.eu/blogs/

Ja, sluta tramsa och gör det nu!

Jenny!

Vi tänkte ge dig ett presentkort här men de har liksom inte fått igång presentkortstjänsten riktigt ännu. Men det är ju den kära tanken som räknas, eller hur! Och nu fick du ju ett fantastiskt webside-tips istället!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stämmer verkligen din räknare??? Över 200 besökare!!! Woh

2009-05-25 @ 23:40:39
Postat av: Åsa

Ja, det gör den faktiskt. Har dubbelkollat med 2 olika räknare och jag har inte fuskat på nåt sätt.

2009-05-26 @ 08:18:55
Postat av: jenny

tack för den åsa! verkligen gulligt!!! och nu förstår jag varför kerstin hittade till min sida!

Postat av: Åsa

Ja, fast jag är grymt besviken över uppslutningen. Jag hade 200 unika läsare igår och bara EN orkade skriva.

2009-05-26 @ 09:57:28
Postat av: jenny

ja du har rätt! nu blir jag fanimej förbannad!!hallå!!!!!

2009-05-28 @ 11:53:24
URL: http://jennylundgren.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback