Fulaste kroppsliga defekten vinner!!

1e1145dbe82972c941eaede3a45e25ba.png


-Öh, ursäkta men du har en brödsmula på läppen.

För i helvete! Det är ju en "lazy" mouche ju! Alla har inte purky skönhetsfläckar som orkar hålla sig på en snygg plats mellan näsan och kakhålet. Vissa vill faktiskt vila på läppkanten. Vissa moucher har kanske en lite konstnärlig ådra, eller en spiontalang,  och väljer att gestalta en brödsmula.

You can´t beat me
Stina. Jag har de sjukaste och fulaste kroppsdefekterna!!! Jag slår dig alla gånger, jag har inte ens tagit fram det riktiga artilleriet ännu!!

Drygminen är för att min familj från Stockholm ska känna igen mig och inte tro att de hamnat på nån random bonnig blogg.


Kommentarer
Postat av: Ulli

Oh. Inser det pågår en defekttävling. I'm in!

Men din defekt är ju nästan perfekt... hellre en brödsmula på läppen än en hel limpa på magen. Ja så tyckar iaf jag. :)

Postat av: Stina

Ha ha ha herregud vad jag känner mig slagen, NOT!

Vill du se tungt artilleri?! BRING IT ON

Ullis kommentar här ovan beskriver till viss del vad jag har laddat med...

2009-05-15 @ 07:15:03
URL: http://vikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback