Fashion på hög nivå

13b9e2bccb4da57344597c0717e2a099.png


Idag matchar jag så stenhårt, eftersom jag har en förkärlek till genomskinliga saker, och bjuder samtidigt på en titt på min manshand. Min freakhand. Jag skulle utan tvekan komma undan med att ljuga om att jag var
den som fått den första lyckade handtransplantationen.
Min andra hand är en helt normal gracil kvinnohand.
Freakhanden går också under benämningen fulhanden eller eksemhanden. Ibland jagar jag Andreas, med handen hängandes och slängandes framför mig, med hotet om att den ska förpesta honom med nåt hemskt. Då skriker han som en tjej!
Jag mobbar fulhanden rätt hårt för jag tror på en tuff upppfostran. Slänger glåpord efter den eller ger den elaka blickar. Snart skärper den sig säkert och blir en snygg vanlig tjejhand med röda naglar och rosdoft. Den har ju haft nästan 30 år på sig. "Plötsligt händer det" som de säger.


Kommentarer
Postat av: Stina

TACK!!!

TACK!!

T A C K!!!

Spännande det lät med det däringa uppdraget förresten :)

Postat av: Åsa

;)



Ja, jag håller alla mina 6 tummar (alla fingrar på freakhanden ser ut som klumpiga tummar)

2009-05-08 @ 21:25:38
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilket uppdrag???? Jag blir jättenyfiken. Förresten vill jag bara påpeka att klockan är bara såååååå ute, den skall i och för sig vara stor, men inte genomskinlig. Se bara på din trendiga mamma, långa vackra naglar av fin kvalitet, kan vara röda eller endast med fransk manikyr,stor klocka av metall med inslag av guld, matchande ringar.Skitsnyggt dessutom

2009-05-08 @ 21:49:51
Postat av: KORSETT

En blogg värd att läsa http://corset.blogg.se

2009-05-08 @ 21:54:40
Postat av: Åsa

Mamma, du glömmer att jag bor i Sollefteå. HÄR är jag förmodligen jättetrendig. ÅR före i tiden. Gneomskinliga klockor kommer hit om 5 år kanske ;)

2009-05-08 @ 22:33:32
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback