Grattis till det bästa jag har!



Du får ingen present, bara en ful film! LJUD PÅ!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Allvarligt Åsa...., den där filmen var suverän...!!!

Om jag var Andreas skulle jag bli superglad över att slippa presenten idag och istället få den där kärleksfulla filmen...

It is löööööööve!



Nu får du ta en rejäl funderare på HUR du ska kunna bräcka årets present nästa år när han fyller 30!!!

;-)

2009-03-31 @ 08:59:56
Postat av: erika

nä, jag röstar för present! det gills inte om man inte får öppna presentpapper!

2009-03-31 @ 09:06:32
Postat av: Åsa

Okej, jag kan nog kanske hålla med Erika lite. Men filmen VA jättebra och jag har svettats och slitit och så för att få ihop den. Sen visade det sig att låten var upphovsskyddad med den artist jag först valt och då fick jag hitta samma låt med annan artist. Bara det att de körde ett annat tempo och så så helt plötsligt passar knappt filmen alls till musiken.



Men han HAR faktiskt fått present. Bara det att han redan förbrukat den (konsert i Paris).

Postat av: erika

ledsen, men bara presenter som man får på själva födelsedagen räknas.

2009-03-31 @ 12:07:56
Postat av: Linda

Kan du hälsa Andreas ett stort grattis från oss! Jag kan inte släppa att jag tror att han fyller år en vecka före Fredrik, fast du OM och OM igen påpekar det rätta datumet. Så därför blev jag lite förvånad över det här inlägget, och fattade typ ingenting. :-) Men filmen var faktsikt fin (fast jag helst vill komma på ngt elakt att säga, men jag jag kommer tyvärr inte på ngt... Eller ja, det skulle väl vara att det ser ut som du har klippt ut sista bilden från ngn intim "privatvideo", hehe katschysch)

2009-03-31 @ 16:22:18
Postat av: jenny

sällan sett mer kärleksfull present, blev alldeles rörd...

2009-03-31 @ 18:39:53
URL: http://www.jennylundgren.eu
Postat av: Mamma

Vilken fin present från hans själs älskade. Grattis Andreas.

2009-03-31 @ 18:59:02
Postat av: Anna

Men nutte då!!! Det är väl sånt man ska ge bort nuförtiden, upplevelser!

2009-04-01 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback