Teodorina!

Jag har i smyg gått och hoppas på att få ett syskonbarn som är lite queer. Och nu känns det faktiskt  inte helt onåbart!
Mina dröm är en systerson som är transa och kan hålla mig ung när jag blir tant. En som färgar mitt hår trendriktigt, ser till att jag alltid har knalligt läppstift på mig (även om det snabbt smetar sig ner längs munrynkorna) och som jag kan göra mig märkvärdig över för hemtjänsten när de kommer och ger mig min månatliga dusch.

Just nu är jag lycklig. Den inlevelsen går inte att ta miste på. Har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jisses vilket inlägg!

Men, jag måste hålla med om att systersonen var bedårande i sin utstyrsel!

Vem vet, om x antal år kanske han kan hotta upp både dig och syrran när ni ska med på matstafetten..

Frågan är ju vem som ska smörja upp rullatorerna...., blir det hans lillasyster då tro?

asg

Postat av: Mamma

Vill bara passa på och berätta att du och dina syskon skall få ett kusinbarn till. David skall bli pappa igen, november.

2009-06-08 @ 23:04:45
Postat av: Linda

Mamma: Med VEM? :-D

2009-06-09 @ 15:17:21
Postat av: Linda

Mamma: Med VEM? :-D

2009-06-09 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback