Ny karriär!

Jag hade en fruktansvärd huvudvärk i början av veckan. Detta gjorde att jag var tvungen att överdosera min värkmedicin. Men som den ansvarsfulla person jag är så läser jag såklart på biverkningsförteckningen först. Det visar sig att mina tabletter vid stora doser ger kraftiga väderkänningar. Fattar ni?
*fingrar på tinningarna och svajande huvud* Waaa wuu hu, det är regn på gång.....

Jag sitter som bäst och planerar en framtid som vädersierska när det slår mig att det snarare troligen rör sig om en biverkning av tillfällig dyslexi än nåt annat. Väderspänningar ska det ju vara. Men vad är det för ord egentligen. Kraftigt fjärtande kallar vi andra det. Right?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du har förgyllt min dag Åsa...., du är underbar!!!

- skrattar å trillar ur soffan -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback