Att bli Åsa!

6e27594a8e0f7f5a26ded309cc0042fd.png


Folk håller jämt på och frågar hur man blir sådär snygg och perfekt som jag.

Nå, här kommer lektion numero uno. Dagens lektion handlar om frukost/brunsch. Här försöker jag tänka mångsidighet. Lite sött, lite salt, lite kemiskttekniskt.
Hittills idag har jag förtärt en prima chokladpudding med konstgjord grädde. Försök er inte på och hålla på och kladda med egen chokladpudding, plocka kakaobönor, stöta med mortel, stoppa i ugn och allt det där. Det är farligt och m y c k e t mer onyttigt än fabrikstillverkad sådan. Jag har också ätit en fantastiskt yoghurt med körsbär. En påse never stop, som är utmärkt i småätarsyfte. De ljuger inte med sitt namn. Man behöver never stop att äta. Ja, alltså till påsen tar slut. På så vis kan man liksom äta hela tiden. En daglig treo för det allmänna välmåendet!

And there you have it!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Blå TREO???? Vad är det för smak?

Postat av: Åsa

Det är starka grejer serru ;)

2009-06-13 @ 22:21:44
Postat av: Lena

Du har så goda matvanor!

2009-06-15 @ 10:42:56
Postat av: Lena

Du har så goda matvanor! kram Lena

2009-06-15 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback