Historien om Shitman band

75d216b85d19a35f1f6585012b9e67ae.png

HaHAHA tacka vet jag Shitman band!

Update: Ok, dags att förtydliga. Nipyrevecka i Sollefteå avslutas med 2 festkvällar. Denna bild är från festkväll nr 1. Laxfestivalen på fredagen. På scenen stod ett band med jättemånga medlemmar som tydligen är uppskattade här i stan. Det är ett gäng lokala förmågor som kallar sig Green devils.
Min killää spelade i ett rivaliserande band när vi träffades, som hette Hitman band. En midsommar för en massa år sen hade de 2 spelningar på ett hotell på Ulvön och det hela var lyxigt värre. Förutom gage fick de och respektive bo på hotell och få alla måltider betalda. Första kvällen avlöpte och arrangörerna var mycket nöjda med bandet och allt var såå bra. När det var dags för middag hade deras mat märkts ut med en lapp där deras bandnamn stod (Hitman band alltså). Bara det att nån i bandet av okänd anledning fick för sig att vända på lappen bara för att se ett alternativt bandnamn som arrangörerna alltså tyckt varit mer lämpligt. Där stod det SHitman band. Spelning nr 2 kändes inte lika motiverande och kul som den första kan jag tänka.
Men i mitt tycke är Shitman band bättre än Green devils, men sen är jag ju kär i trummisen också.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahahaha.., det där hade jag inte hört..!!! ;-)

Undrade faktiskt vilka Shitman band var när du hade skrivit ditt inlägg häromdagen..

Postat av: Johanna

Så han har en talang alltså? Jag började undra vad det var du såg under det stora ögonbrynet :p skojar bara

2009-07-27 @ 11:15:37
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Åsa

Talang och talang, slå på en trumma klarar nog till och med Harry ;)

2009-07-27 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback