Senaste nytt!

DET HÄR kan väl bara inte stämma eller??? The Sun kanske har bytt inriktning och numera är som "En ding ding värld" (för övrigt en av mina favorittidningar när jag var liten). Verkar ju helt sjukt och jag hatar hur mittbilden tvingar mig att föreställa mig hur the baby-making har sett ut och gått till egentligen.

Trevlig fredag den 13:e förresten! Jag ska bädda ner mig i soffan istället för sängen om en stund, se på film och kurera mig inför imorgon. Om jag känner mig bättre så ska jag på Valvet på alla-hjärtans-middag med 4 karlar. Jaha, tänker ni, en megaromantisk middag i ett polyamori-förhållande. Men nej, tyvärr, har fortfarande bara en kille och jag har tjatat mig med på vad som annars skulle vara en romantisk bara herrmiddag. Nu ska jag lägga mig ner och fundera över hur jag ska manipulera grabbarna imorgon så att jag slipper betala min mat utan att det slår tillbaka på mig. Ooops jag glömde plånisen eller darrande underläpp med blanka ögon och orden det är ju alla hjärtans dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback