Mongo med mikrofan?



När Andreas kollar sport om kvällarna (ofta) sitter jag ofta och kollar utrikiska serier på datorn (Ja, okej amerikanska, men det låter inte lika kulturellt) För att vi inte ska störa varandra (ve fasa) köpte vi ett par prima hörlurar med mikrofon för nåt år sen eller två. Mikrofonen har jag inte så mycket användning för så den vrider jag upp ovanpå skallen. Andreas säger att det är han tänker på mig när han gör det. Sittandes med ett par lurar och se ut som en TÖNT. Ja, så säger han. Att jag ser ut som en tönt i de där lurarna.
Och jag förstår på allvar  i n g e n t i n g !!!
Finns det mycket saker som är coolare än att sitta och se ut som en rymdingenjör på uppdrag? Eller en flygkapten puttrandes runt med en Boeing jättejumbo? Eller BRITNEY-för-i-tusan-SPEARS sjungandes en konsert!
NÄ, knappast!
När jag dör vill jag ha med mig dessa i graven. På skallen. Redo för vilket häftigt uppdrag som helst som är värt namnet.

Åsa -Det är coolt att vara jag

Ps.1 Kom på att jag kanske inte skulle valt en bild där jag ser så mongoloid ut för att demonstrera min poäng här.

Ps.2 Asså, ingé fel på mongosar!

Ps. 3 Okej, det ser ut som att det står prima mikrofan på bilden men det är svårt att skriva med mus och den kan gott heta så. Den är helt meningslös, annat än för att se cool ut.

Kommentarer
Postat av: Stina

Med lite rätt-lätt teknink så kan din sambo också ha ett par hörlurar med headset, så kan ni prata med varandra ;)

Ett stort plus med din givna roll vid lurarna är, att när (om) ni skaffar barn så är det ju bara han som hör dem.

Postat av: Åsa

Men satan du! Det där sakerna har jag ju inte ens tänkt på. Användningsområdena på de här lurarna är ju obegränsade!!!



Sen kan man väl inte byta bajsblöjor med den där grejen på skallen va???

Hm, kanske inte skulle vara så farligt med en unge trots allt.

2009-02-11 @ 09:29:51
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback