Det här...

...skrämmer skiten ur mig. Här lever man helt aningslös i tron att hundar är som lite mer avancerade nallebjörnar. Och så har de i verkligheten massa fuffens för sig i smyg. Lämnar små meddelanden till varandra i snön med vad som måste vara konspirationer till att ta över världen. I SKRIVSTIL liksom, och där står vi som fånar och vänder oss bort för att inte genera hunden när den sköter sin toalettbizniz. HALLÅ vad??? Det där har de ju manipulerat oss till. 
Penis, eller det kan stå Pearl, är ju helt klart ett kodord för nåt väldigt väldigt läskigt.




Uppdatering: FY FAN, det står ju POWER ser jag nu. Åh he r r e  g u d!!!! Det här blir bara värre och värre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åsa! ALLA kan ju se, klart och tydligt, att det står "EVIL" i skrivstil! Det där snirklet innan är väl bara deras onda märke. Du vet, ett sånt som Batman har mot månen, osv (fast han är ju iof god).

2009-02-16 @ 20:19:18
Postat av: Stina

Och vad i helskotta betyder alla bajsar som bekläder trottoarer och snökanter var än man går?!

Betyder dem bara att man är ett shithead om man trampar i dem, eller shitfoot?

Är det hundarnas vilja att helt utan täckning lägga dessa osmakliga korvar mitt framför våra fötter, rollatorer, vagnar, sparkar, bobar och pulkor?

I normala fall så brukar ju voffsingarna sparka över sina bajshögar, men stressade mattar och hussar drar dem vidare och låtsas som ingenting.

Så jag undrar om inte bajsarna måste vara något förtäckt perverst språk hussar och mattar emellan...

Voffisarna är oskyldiga och deras ägare vill fucka världen och dess dubbskor.

Postat av: Åsa

Men usch Limpan, jag tror du har rätt. Evil, huu!! Jag har inte svårt att föreställa mig Hilding som en blivande hund-Hitler.



Stina: Bajset har jag inte ens tänkt på men jag blir skitskraj (haha, skit..) när jag gör det. Att vi bara drar iväg med dem är ju helt klart också ett resultat av hundarnas manipulation.

Granskar vi hundbajspåse-industrin lite närmre så LOVAR jag att vi hittar nån slug pitbull bakom det hela. Varför annars skulle påsarna vara så helt jäkla omöjliga att "öppna". Nä meningen är att vi ska vissla, kolla åt ett annat håll och dra vidare.

Kanske håller hundarna på att placera ut bajsminor som kommer att aktiveras på dagen D. Fatta när allt gammalt hundbajs i världen plötsligt exploderar. Då är det hej då människan.

2009-02-18 @ 15:13:14
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: signe

Hahaha...tror jag måste börja kolla in hundkiss jag oxå! :) Jag har sett nån på min gata som har en sån här stor veckobrevlåda och det brukar tydligen vara hundar som pissar på deras brevlåda för de har satt en inplastad lapp längst ner mot marken liksom..precis där hunden brukar pissa...som om hunden kunde läsa..fniss...nä, men det står att: Låt inte hunden kissa här, posten blir blöt! :)

Jag kan inte låta bli att titta på lappen varje gång jag går förbi! :)...jo, min keramik är inte proffsig..den är klumpig och tung.. :) /Jobbet-Bettan

2009-02-19 @ 08:34:02
URL: http://de-signe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback