PRESENT, JA!??!


Hallå. Det kommer ju bli jättedyrt att flytta till Umeå. J Ä T T E D Y R T! Skita-på-sig-dyrt!! Ångestklump-i-magen-dyrt. "Måste jag prostituera mig??"-dyrt!
Så ni som hade tänkt köpa julklapp, 30års present, Kul att vi slipper dig i Solle-present, grattis till nya jobbet eller va tusan som helst, till mig. Ge mig bensin- hyra flyttbilpengar. Det är mycket jag vill ha (believe you me, "Vill ha" är mitt mellannamn), men det är tråkigt nog det här jag behöver.



Swedbank 8327-9 23.480.285-8
Åsa "tiggarn" Henriksson

Märk det med porrfilmslön eller sextjänster, så får skatteverket nåt att göra så här i deras lågsäsong! Eller så skriver ni vad ni vill.

Okej, vi är mellan 80-120 unika besökare varje vecka, med undantag för några dippar under mina lite slöare och tråkigare veckor. Om hälften sätter in 50-100 kr så har vi för tusan halva flytten sponsrad. Det vore väl en jäkla bra gärning!!

Grattis till mig!


Kommentarer
Postat av: Snart ensam hemma..

Kom igen nu! Läsare som smygläsare! Ge henne en gåva! De pengar hon inte får från Er, kommer jag att få betala! Så egentligen är det mig ni hjälper, vilket borde kännas bättre för många..

2009-12-03 @ 14:50:12
Postat av: Linda

Jag kan bidra med en 50-lapp, om minst 10 till gör samma sak. :-)

2009-12-03 @ 16:04:52
Postat av: Linda

UTÖVER 30-årspresenten. Herregud vad generös jag är...

2009-12-03 @ 16:06:12
Postat av: Åsa

YAY!! Okej, säger till om/när (man är väl optimist) 10 andra gjort det då!

2009-12-03 @ 16:16:10
Postat av: Nettan

Å faaan, jag trodde att det räckte med ett grattis... ;-)



MEN, jag ska ta mig en funderare på vad jag kan tänkas bidra med för att bli av med dig... *skojja*

Postat av: Stina

Hmm, ja du är ju för´himla smart och produktiv det må jag säga.

Och jag är ju den absolut bästaste bästaste allra bästaste person man kan tigga pengar av.

Jag ger ALLA!

ALLA som ringer, från cancer, från TV från hörselskadades riksförbund osv.

Jag brukar ge, för då är jag övertygad om att någon tycker om mig, just mig, och då kommer jag slippa allt det där jag skänker pengar till.

Alltså ger jag till hörselskdadades riksförbund, så slipper jag hörselskador och ja du fattar.

Och här kommer ju dilemmat.

Om jag ger till dig, då slipper jag dig och jag har ju aldrig ens råkat ut för dig förutom en gång på krogen, men det var ju kul. så vitsen med min givmildhet försvinner ju liksom...

men hmm jag ska fundera i alla fall.

2009-12-03 @ 18:28:50
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Smygläsaren Elisabeth

Och jag kan tänka mig att ställa mig på torget i Umeå med en sparbössa!

2009-12-06 @ 19:03:47
URL: http://elisabethwidmark.wordpress.com
Postat av: Åsa

Äsch, jag lägger ner tiggandet. Funkar icke!!! Det blir till att flytta utspritt över lång tid istället så att det blir hållbart ekonomiskt! Jag vill INTE göra avkall på mitt slösaktiga leverne ;)

2009-12-07 @ 17:07:30
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback