Full?

0-6b22f41a270567f0706ea3624518a66a.png


Andreas försöker gömma sig i ett alldeles för litet barntält för att slippa läsa sitt nyårsbrev från förra året. Vi är samma personer som för tredje året i rad firar nyår ihop. Det andra hade gissat om mig och Andreas var att vi skulle ha sålt stugan (det har vi), gift oss så där hipp som happ bara och att jag skulle vara gravid nu.

Min gissning om det året som gått var att allt skulle vara exakt likadant som 2008 men att vi kanske hade gjort en till resa till Thailand. Hehe I was wrong, mycket kan hända på ett år. Hade någon sagt till mig för ett år sen att jag skulle flytta till Umeå nu och jobba med den nya tjänsten jag ska börja på så hade jag trott de var galna eller jättefulla.

Till nästa år kan jag inte gissa nåt alls, det känns verkligen som ett blankt blad som kan fyllas med precis vad som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback