Jajjamen, nu är jag ju en sån där riktig blogg

Jag, som vanligtvis är den kvinnliga motsatsen till Alexander Lukas,  vann lite hårprodukter på en sida som jag har lovat syrran att hålla hemlig. Verkar ganska lätt att vinna fina och halvdyra grejer. Jag vann hårgrejer för typ 800 kr,



Den där gröna gegg-grejen verkar vara styling för kortare hår. Ni vet. Sån där liksom vax-smet-klägg (äh, läs om den
här.)

Jag behöver den då inte och jag gillar mina killar med rent okläggigt hår.



Nån kille/man/gubbe från Sollefteå som kommenterar det här inlägget, vinner klägget. Kommentaren får gärna handla om hur snygg jag är. JA, här diskriminerar jag å det grövsta. Men jag tyckte att det skulle vara kul om nån endaste liten kille/man/gubbe från Solle kunde kommentera nån gång. Det är helt oanvänt ...förutom mitt fingeravtryck som syns lite på ytan (va ju tvungen att känna på vad det var för nåt)

Fattar ni. Jag har en tävling. Nu måste jag väl ändå kunna säga att jag är en riktig blogg!? Fast mest vill jag bara bli av med burken som annars bara kommer att ta plats i vårt dvärg-badrum.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu tycker jag verkligen att du diskriminerar. Vad är det för fel att en kvinna, sådär runt 50, otroligt vacker, god smak på allt här i livet.boende i Stockholm, är en underbar mamma, mormor och fru, vet allt och dessutom är KORTHÅRIG önskar att vinna denna produkt, VA?

2009-04-25 @ 11:30:08
Postat av: Stina

Jag hejar på Mamma, shame on you Åsa!

Dessutom är hennes motivering helt enastående.

Postat av: Åsa

äsch men va faaaan. Jag VET ju att åtminstånde några killar i Slå läser. Trodde faktiskt att lite hårklägg värt 150 spänn skulle lockla fram NÅN snål jävel iaf. Men nä, här ska tydligen inte kommenteras nåt.

Mamma har råd med sina egna hårprodukter. Hon blir pålurad allt (precis som jag) men återgår alltid till tvål och Lóerals billiga hårspray (där skiljer vi oss för jag blir beroende av allt dyrt jag blir pålurad, eftersom jag är just mer lättlurad).

2009-04-25 @ 22:49:03
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Åsa

Dessutom skrev hon inget om att jag är snygg.

2009-04-25 @ 22:50:31
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men...., det trodde jag föll sig automatiskt, är modern snygg blir döttrarna snyggare. Dessutom ÄR tvål och Loréals hårprodukter bäst.

2009-04-26 @ 00:45:42
Postat av: Nettans Micke

Du är snygg och passar utomordentligt i mysbrallor...

Enl. sambon ser jag för taskig ut i håret, skulle verkligen behöva lite klägg för att fixa till det grå barret!



Tack på förhand! Får inte jag klägget bör morsan få det! ;-)

2009-04-28 @ 22:43:11
Postat av: Åsa

Micke hajjar grejen och vinner hela skiten!!! ...alltså bara burken, det andra behållet jag.

Mamma får ett tröstpris, en Loreál hårspray, som kan inkasseras nästa gång jag bevistar huvudstaden. Mamma, du skulle inte ha använt klägget. Det VET du!

2009-04-30 @ 21:28:39
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback