Fåfänga bor inte här!

MMS

Kalla mig för i satan inte fåfäng. Så här vandrar jag runt bland folk som en annan färgblind soptippsanställd. Till och med Hilding skäms över mig på kvällspromenaden. Men jag. Jag njuter. Jag är varm och riskerar knappast någon spontanvåldtäkt.

Dagens outfit:

Gröna plyschbyxor - Kläddax anno 2003
Kornblå typ Goretexjacka -second hand/VINTAGE
Vandrarkängor -Jädra fina serni, kostar mer än 10 ggr hela resten av outfiten (vilket inte säger mkt) Alpine är märket hur som haver
Blyertsgrå kondomtight stickad mössa - OKQ8 impulsköp 2005


Kommentarer
Postat av: Kusse Johanna

Sådär ser ju nästan jag ut också nuförtiden på kvällspromenaden! (mössa med dödskalle i glitter, jacka strl alldeles för stor, mysbyxor, gummistövlar...) Vem orkar vara snygg när det är jättekallt OCH jättemörkt ute...

Postat av: Åsa

WORD!!!

2008-09-22 @ 19:04:27
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, vad skönt. Då kan jag äntligen koppla av min noja att du skall råka ut för någon knäpp våldtäktsman när du är ute med Hilding på kvällarna.

2008-09-22 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback