Fashion beep beep! Dagens outfit:

MMS

Fashion beep beep! Dagens outfit: målarbyxor- blå kläder, för den rätta blöjrumpan och med rejält hög midja. Tröja- vanlig vit men ändå så jäla snygg. Jag ville helst toppa outfiten med en mörkblå skarf för att matcha braxorna men där röt andreas till och la in sitt veto med motiveringen -det är ju för fan arbetarkläder. Jag köpte det men inte utan lite mutter. Nu blir det snart måla hall i stugan. Det visar sig att jag är en grym inredare och målare och att man visst kan slarva lite i stugan.


Kommentarer
Postat av: Nettan

VA?

Ingen scarf Åsa...?

...jag är besviken... ;-)

Postat av: erika

seriöst att KÖPA arbetskläder! jag behöver bara öppna garderoben så har jag drivor av dem :)

2008-10-26 @ 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback