Känsliga tittare varnas!

MMS


Fan oxå. Sablarns hästar. Okej, jag kan hålla med om att det kanske inte var mitt smartaste drag att börja på ridskola när jag är allergisk mot djuren i fråga. Speciellt som de första 5-6 lektionerna tydligen går ut på att göra hästarna rena. Sen kanske vi ska få provsitta på hästen en stund.
Igår betalade jag 130kr för att borsta, kamma, rykta, rensa fötterna på en häst och sedan mata och natta alla hästar i stallet.
Himla smart affärsidé de har där dock. Jag ska starta en lägenhetsskola för de som vill flytta hemifrån. De första 6 lektionerna a' 150 kr ska innehålla städning av mitt badrum, kök, avlopp osv. Sen den 7e lektionen ska de eventuellt få provsitta min soffa inför att eventuellt se en reklamfilm på tvn under den 10e lektionen. Aah!


Kommentarer
Postat av: erika

smart! jag kan starta en eget-hus-skola för dem som funderar på att köpa hus. vi blir ju ändå aldrig klara med målning och tapetsering och att byta dörrfoder. och en trädgårdsskola. vi behöver kratta löv. och klippa häcken. och allt ogräs som tydligen ska rensas. och en hembygge-skola. vi behöver ju en carport. och en uteplats. och ett växthus där jag kan ha ett fikonträd! det här går ju att utveckla i evighet! vilken himla tur att vi började på ridskola! en helt ny värld av möjligheter har öppnats!

2008-10-03 @ 22:03:55
Postat av: anna

Men åh! Skriv ngt nytt snart! Lääängtar ju efter att få höra mer om allt.

Hoppas du mår bra!

Massor av kramar

A

2008-10-16 @ 19:44:29
Postat av: Linda

Håller med föregående talare! Om jag går in här en gång till och ser ditt såriga finger, så skriker jag!



GAAH! (försmak)

2008-10-18 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback