Andreas Joey- jag är inte nummer ett

Min sambo kom hem sent iförrgår med något alldeles lyriskt i blicken. Sådär riktigt fånigt förälskat. Han kom och la sig i sängen (där jag låg och mest fjärtade och kollade på tv och brydde mig om min egen business). Efter en stunds lyckligt suckade och nästan viskade han fram

"Kristin Kaspersen och Hans Fahlén ska skilja sig......

skilja sig!!...

förstår du!!!"

Det är så grymt roligt, och gulligt, att min lilla kille på allvar tror att han har en shot på Kristin nu. Och glädjer sig över det. Som att det är det här han väntat på i alla år. Och NU händer det.

Så shoot! Andreas bubbis. Du har min välsignelse. Det här är din frisedel! Ge det ditt bästa. Skicka iväg det där mailet, eller ring det där samtalet. Jag unnar dig det. Du är nog faktiskt helt orginell med den idén. Jag tror inte någon annan kille i Sverige har tänkt samma sak. Klart det inte ligger 37 andra patetiska kärleksförklaringar och hopplösa raggförsök i Kristins mail-inbox nu. Näää, den är nog tom. Hon sitter nog och längtar efter den där långa killen vars kropp består av 80% lårben och bara har ett stort långt irakögonbryn. Hon väntar nog på det där mailet där det står nåt i stil med "Du har varit min drömtjej i hela mitt liv, du är bara sååå snygg och söt"  eller om du kör på den som folk tror är den smarta varianten (och alla därför kör) att låtsas att du inte alls känner till henne och att ditt mail/sms hamnar fel och bara råkar hamna hos henne och vips är kontakt inledd.

Kristin är Andreas
Joey McIntyre , som jag förr var helt övertygad om att jag skulle bli ihop med förr eller senare. JAG kom visserligen över det i 14-årsåldern när jag utvecklade en hjärna.


Kommentarer
Postat av: Kusse Johanna

NKOTB ska ju göra comeback säger dom =) Glömmer aldrig när jag fick ett band med dem av dig och Linda. Vi i Karlstad var så efter... =)

Postat av: Ante Kaspersen

Anar jag en smula oro i ditt försök att förlöjliga mig inför min Donna..? Du vet mycket väl att hon skulle falla som en fura om hon bara fick chansen att träffa mig!!

2008-05-30 @ 13:44:03
Postat av: Åsa

Johanna: Fatta nu när jag bor i Sollefteå då. NKOTB har JUST blivit poppis här nu ;) Har just haft nostalgitripp på youtube



Ante: Manligt som fan att ta hennes namn!!! Mujjo macho

2008-05-30 @ 13:47:51
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag förstår Andreas.....

Jag blev så där lycklig och lyrisk över att HANS FAHLÈN äntligen ska skilja sig....

Som jag har väntat på det här....



för visst skulle väl jag kunna ha en chans på honom - han vill nog ha en liten michelin-gumma efter alla år med taniga Kristin

2008-05-30 @ 19:26:41
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha, ha! Du borde tjäna pengar på din blogg! Skrattar alltid (eller nja, ler iaf) när jag läser dina inlägg. Är inte Kristin ganska gammal? Men vad vet jag, han kanske gillar mogna tjejer... Nu måste jag google henne bara för det.

Väldigt fint kort på dig här i kanten!

2008-05-31 @ 20:13:33
URL: http://vildahildas.blogspot.com/
Postat av: Anna

Oj! Född -69 dvs snart 40 bast!!! Vilket nerköp att bya en ärtig åttija mot en förtitaggare... ;-)

Kramis A

:-)

2008-05-31 @ 20:15:38
URL: http://vildahildas.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Anna: Han har nog nån konstig föreställning om att hon är rik. Eller så gillar han rynkor. Det vore bra i så fall för mina har börjat komma i rekordfart.



Hm tjäna pengar på bloggen. Hur gör man det? Auktionera ut gamla underkläder?



Älskar din blogg med! Nästan så att man vill bli lattemamma.

2008-06-02 @ 17:32:33
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Sonja

Men hallå!



Hallå!!



Sådär är ju min sambo också!! Alltså förut när han gav mig komplimanger kunde han säga typ "ååå du är så söt... men inte lika söt som kristin kaspersen" eller typ "ååå va du är gullig. till å med gulligare än kristin kaspersen".



om han kunde få till det skulle han helt klart få ligga med henne.

2008-06-03 @ 16:08:54
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Åsa

Sonja: Min kille inte bara skulle ligga om han fick. Andreas skulle helt klart göra vad som helst med henne om han bara fick. Slicka armhålor, torka bajs, whatever. Jävla Kristin!

2008-06-04 @ 14:30:24
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: alma

jag var oxå kär i joey. i ett år. 14-15. men vill ha ligga idag är jag på. bara för att mitt 14-åriga-jag skulle aldrig förlåta mig annars...

2008-06-05 @ 09:12:25
URL: http://whatalmawears.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback