Tribute to Orup



Säga vad man vill om Orup, men dansa det kan han. Klart som fan att han blivit en av Sveriges största. Oklanderligt med moves i absolut perfektion. Stor kred till koreografen också som så till fullo fångat essensen av Orup.

En sak förbryllar mig dock. Svenne-banan-blatten som är någon form av dansare slash baggrundsmimare som dyker upp lite mest hela tiden i videon och visar tänderna och håller upp ett finger i luften vilket sen utvecklas till tänder och två fingrar. Vad menar han? Räknar han gångerna han säger schhh med ett stort stelt varggrin med slutna käkar? Någon som är smartare än jag kanske kan förklara för mina hjärnceller går bet.


Kommentarer
Postat av: Sonja

men fattar du inte att svennebananblatten försöker va söt (eller vadå försöker han LYCKAS ju, eller?)

Postat av: Åsa

Sonja: aaaaaaaaaaaaaaaa jasså. Klart han är söt men jag trodde det var nån svår knepig gåta han viftade om.

2008-06-04 @ 14:32:03
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback