"Nej det går absolut inte för sig"

MMS

"Nej det går absolut inte för sig" var svaret jag fick när jag försökte boka om min läkartid idag. De hade helt omöjligt att ge mig en enda liten tid under hela sommaren. Klart det inte går. Hur ska det gå? De här ju fullt upp. Idag t.ex. skulle ju 7 av vårdpersonalen plocka blommor och göra en majstång. Det ÄR ju av största vikt. För det MÅSTE ju vara fint här när de har tid med patienter igen. Och hur grymt vore det inte om personalen bara hade vanligt gräs att titta på när de har fikarast.


Kommentarer
Postat av: undrar bara

hade du tid på äldreboendet eller på vårdcentralen? För det lär ju vara personalen på äldreboendet som gör fint åt de mycket mycket äldre som i vanliga fall bara sitter inne och glor på allt annat än gräs och fina midsommarstänger.

2008-06-19 @ 15:39:13
Postat av: Limpan

Med tanke på hur Åsa är, var det förmodligen tid på äldreboendet. Antagligen skulle de avgöra om hon skulle vårdas där eller i hemmet, som nu. :P

Postat av: Åsa

Äh, det finns ju inget äldreboende där ju!! Och oavsett, SJU personer!!! Kanske bättre att ta hand om de gamla istället då ju. Eller låta dem vara med iaf.

2008-06-22 @ 11:06:42
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Anonym

men herregud!!

2008-06-25 @ 01:10:05
Postat av: Åsa

Ja, halleluja!!

2008-06-25 @ 08:20:22
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback