Pudeln har blivit nakenhund



Hilding har en ny frippa. Han smög ut från hundsalongen med svansen mellan benen, helt avskalad sitt forna långa krull-svall. Så jag väste lite åt honom

HUR TUFF ÄR DU NU DÅ?? VA VA?? Inte så cool längre kanske!?

För att hålla honom på mattan lite bara.

MMS

Det funkade nån dag, effekten av frisyren och min mobbing. Nu har han anpassat sig, likt en kloakråtta (han ser ut som en sån oxå) och är minst lika kaxig som förr. Nu är han kung igen. Nu kan man tydligen skälla ut stora svarta rottweilers trots att man ser ut som ett litet tillbehör till deras frukost. Eller ett av deras mindre tuggben.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska vara snäll mot Hilding!!!!

Han måste göra sig hörd i familj som gärna bestämmer. Jag tycker att han blev söt som nyklippt, hälsa honom det.

2008-06-08 @ 21:17:35
Postat av: Mamma

Du ska vara snäll mot Hilding!!!!

Han måste göra sig hörd i familj som gärna bestämmer. Jag tycker att han blev söt som nyklippt, hälsa honom det.

2008-06-08 @ 21:19:34
Postat av: Mamma

Du ska vara snäll mot Hilding!!!!

Han måste göra sig hörd i familj som gärna bestämmer. Jag tycker att han blev söt som nyklippt, hälsa honom det.

2008-06-08 @ 21:23:24
Postat av: Mamma

Du ska vara snäll mot Hilding!!!!

Han måste göra sig hörd i familj som gärna bestämmer. Jag tycker att han blev söt som nyklippt, hälsa honom det.

2008-06-08 @ 21:24:25
Postat av: Åsa

Mamma: OKEJ, budskapet kom fram!!!

Postat av: Mamma

Det var nåt fel på min dator som tydligen hakade upp sig, därför kom det flera på en gång. Samma sak hände när jag skrev på teds blogg.

2008-06-10 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback