Han skapade även det här



Tänkte låtsas att jag hittat den här roliga psalmen själv. Som att jag hittade den vid mitt senaste besök i kyrkan, då jag inte bara var där på en flyktig visit utan även tog mig tid att bläddra i psalmböcker och kanske sjunga en bit. Men nä, allvarligt. Vem hade trott mig?
Det enda fromma delen av mig dyker bara upp i samband med intag av ett gäng treo comp efter ett migränanfall. Då blir jag nästan lite religiös. dyrkar jag och det är den enda gång jag vill tillbe. Ja, inte gud förstås utan den lilla brustabletten.
 Jag har snott bilden rakt av och får väl istället för att ta credit för fyndet säga nåt dråpligt om hur pervo gud är. För den här psalmen måste väl vara beviset på det? För det är väl gud som har skrivit alla psalmerna i psalmboken?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback