En såndära utmaning

Jag gör ju aldrig sånt här eftersom jag inte ser vari utmaningen ligger. Kussen min har nu dock givit mig en sådan och jag känner mig spontant provocerad och antar därmed denna. Sen är jag lite rädd för repressalier om jag skiter i det. Min kusse är en grym elak jävel med ärr i hela ansiktet och blodsprängda ögon och som inte skulle tveka att göra slavsylta av mig om jag nonchade utmaningen (jo, eller hur ;) )


Bloggar jag läser förutom hennes (och de andra jag redan länkat, för de läser jag dagligen) är


BURRIBURRBLOGGEN

Hennes blogg is the shit! Har ingen aning om vem människan är men hon är grymt kul och är förmodligen något bland det coolaste som gått runt i ett par skor.


THE NETTAN

Kollega. besöker bloggen...blir förbannad (för hon inte uppdaterat), bestämmer mig för att sluta läsa den som straff!? (ja, oj vad straffad hon ska känna sig). Och sen gör jag om allt från början nästa dag.


LENA OCH UFFE MED LILLA C

Vänner från när vi var i Thailand, kul att kolla in vad de pysslar med och följa deras lilla dotter (som var en liten ostbåge i magen när vi lärde känna dem)


 KATRIN SCHULMAN
Den begåvadske (förlåt, var tvungen, ska skicka skicka det som förslag till böjning av verb till SAOL) av Schulmänningarna. Eller åtminstånde den driftigaste.


Sen ska man tydligen skicka utmaningen vidare men jag tror jag skippar den delen. Jag menar. Vad gör jag om nån misslyckas? Eller om nån jag u t m a n a r har en latent paranoia/psykopat-psyksjuka liggandes och det här blir droppen/startskottet. Och så blir jag förföljd trakasserad och slutligen gjord köttfärs av. Nä, huvvaligen.


Kommentarer
Postat av: Kusse Johanna

Hmm.... Jag är INTE nöjd! Behöver jag påminna dig om din briljanta idé att skicka svarta påsar med rykande varmt innehåll till folk som inte gör som man säger....? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback