Grattis till mig på födelsedagen!! Sitter i bilen på väg till my%2

DSC00172.jpg
Grattis till mig på födelsedagen!! Sitter i bilen på väg till my hometown och läppjar på skumpa och försöker känna mig som den lyxiga stockholmare jag vill vara... Känner mig mest som... nån konstig alkoholist. Lyssnar på gamla cdskivor från början av 90 och känner mig gammal för jag tycker musiken är hur grym som helst. Har en kort lolitaklänning på mig (som imorse fick mig att känna mig lite purky och ungdomlig) och har under dagen insett att jag börjat nå den ålder då det inte längre är sött eller klädsamt att klä sig som en 7åring utan mest patetiskt och otrendigt.
Men inte deppar jag för det. Jag var ett glas bubbel till, och njuter av att jag har åldern inne för att köpa på systemet och komma in på ALLA krogar.

Kommentarer
Postat av: Lena Alteg

Ja grattis på dig hoppas att födelsedagen är av utmärkt slag och att du äter något gått till champangen dock av finare slag som inte intages i bilen, Stora kramar Lena Ulf Cornelia

2008-01-17 @ 15:53:49
Postat av: erika

grattis! hade ingen aaaning om att det var en så stor dag igår. hade jag vetat det hade jag givetvis också firat :)

2008-01-18 @ 13:35:40
Postat av: Anonym

You go girl!!! Inte är väl du för gammal? Snart åker svarta läderkjolen och leopardmönstrade strumpbrallorna på och avslutas med lite härligt övertuperat, blont hårsvall! Då är du gammal, inte förrens dess!
Kram & grattis!!!!
A
:-)

2008-01-20 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback