INREDNINGSBLOGGARE

Jag och sambon har fått  tummen ur och gjort något åt vår fasansfulla hall. På golvet låg en plastmatta med färgen utsmetat kräk. Precis den färgen spya har när man blivit magsjuk efter att ha ätit en stor ostpizza. Lite hudfärgad så där med fintuggade klumpar.
Väggarna var så fula att jag inte ens orkar beskriva mer än att en konstig variant av fondvägg, som var snabbt påmålad på mitten!? av en vägg, var inblandad.

Nu på begäran från en sån där som är intresserad av inredning (och faktiskt har koll på vad hon sysslar med) lägger jag nu upp resultatet av vår nyinredning. Vi är sjukt nöjda men kunniga inredningsbloggare skulle nog fnysa av resultatet med att det är SOOOOOO last year ;)
Och okej, det är lite badrumsfeeling på klinkersen och list-löst men vi tycker tapeten förvillar och bortleder uppmärksamheten rätt schysst.

I´m a inredningsbloggare, yes I am!!!

image101

Kommentarer
Postat av: signe

Det blev ju superfint! Ljust och fräscht...blev ju kanonbra med medaljongmönster trots smal hall! :) Blir så full iskratt när du säger att ni är soooo last year...påminner mig om Simon i Simon & Thomas på tv3 :)

Postat av: erika

ohhhh, jättefint! den tapeten (tror jag) har mina föräldrar i ett rum, och jag har funderat och funderat (since last year, actually :) på var jag skulle kunna ha den. men jag har kommit fram till att man kanske behöver en vägg som är någorlunda rak och som helst inte har fullt med fönster eller dörrar...

2008-02-22 @ 13:24:20
URL: http://erikasblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Helt ärligt tycker jag att det ser rätt fult ut, sådär-på-bild...
Irl var det ju MYCKET snyggare! (kan vara skönt att veta att kameran alltså med säkerhet förfular :D)

2008-02-22 @ 14:17:32
Postat av: Åsa

Erika: Ja JÄKLAR du ljög inte... visst är det den här http://majalok.tjejsajten.se/blogs/181224/sun-day.htm
det är väl din syrra!?

Signe: Tack mujjo schysst fast syrran hävdär ju att det ser fult ut på bilden;) så jag är förvirrad. jag ser ju inte bilden liskom utan bara hur det ser ut på riktigt, om du förstår.

Limpan: Klart den gör!! Det intalar jag mig hela tiden att den gör, speciellt på min födelsedagsbild i bilen med gigantosaurisk mun och Rumer Willis-haka.

2008-02-26 @ 10:53:02
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: erika

vad var det jag inte ljög om? jag går ständigt omkring och o-ljuger, så det är svårt att komma ihåg allt jag inte ljugit om :)

2008-02-27 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback