Prioriterar boobies före ass

MMS


Mina ben är pissed. De känner sig orättvist behandlade gällande fördelningen av termoplagg. De fryser arslet av sig. Jag har 2 linnen, 1 tröja, 2 fleecejackor och en täckjacka. En mössa och 2 huvor. Benen fick ett par tighs och thats it.

Åsa - syns det att överdelen är min smalaste del på kroppen

Ps. Pris till den som presterar en mer nollställd min än den jag har på bilden! Jag är enväldig domare och kan säga redan nu att ingen lär lyckas!

Ps2. Det är coolt med rygga!

Ps3. Alltså jag lovar, efter att jag tvättade jackan så omfördelades vadden och la  sig knöligt på oturliga ställen. Det ÄR INTE så att jag fått granny-tits som till råga på allt skulle hänga olika långt nere, ännu.


Kommentarer
Postat av: Bea*

Postat av: Åsa

Beea: Jag vet, finns inte så mycket att säga om det.

2008-12-01 @ 16:30:18
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback