Årets julklapp?

MMS


Idag fick jag min julklapp från "firman". En disktrasa! Jag blev först jätteglad för jag trodde det var en sån där multitrasa som man både kunde torka kräk med och sen äta om man ville (ni vet, sånt där sockerpapper som de gör de där urgoda satellitgodisarna, med surt pulver i, av).
Det visade sig att den enbart hade den förstnämnda funktionen och därmed enbart kan klassas som en vanlig jävla disktrasa! Då blev jag skitsur. Vad ska jag med den till liksom? Ge den till nån som städar kök, tänkte jag.
Nu har Andreas två stycken fula trasor att roa sig med i köket. Bra så!


Kommentarer
Postat av: erika

är det sant? fick ni disktrasor i julklapp?? vart är samhället på väg? :)

2008-12-21 @ 19:20:05
Postat av: Åsa

Ja, på allvar. Det hade ju kunnat vara kul om det gjordes med lite distans, men jag är rädd att det är gjort på fullaste allvar.

Postat av: Anonym

nä, det måste ju vara på skoj. han har ju för 17 skrivit med tuschpenna på den. det ser ju ut som nåt man skulle kunna få från sin femåriga brorson eller nåt. det var ju faktiskt jättekul!

2008-12-22 @ 22:31:04
Postat av: Linda

Jaha, ok tänkte vänta och se vad vi skulle få från vårat jobb, för att liksom jämföra "värsta julklappen" (jag menar, jag brukar ju vinna det där med hästlängder i vanliga fall, minns du t ex "sjukvårdskittet" eller kokboken på norska?). Men nu blev det så enkelt att du fick w.o. med din fula disktrasa... Vi fick NADA och ingenting!

Fast det kanske egentligen var lika bra, för man kan ju knappt föreställa sig vad det skulle blivit i år, med tanke på lågkonjunkturen och vad vi, som sagt, fått tidigare år...

2008-12-23 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback