SÖTT ELLER SURT?

image111

Är det här bevis på vilken urgullig kille jag har?

Svar: Nä.
Det här är ett tecken på en riktigt desperat man som gör precis vad som helst (sorterar och viker mina tvättade kläder i högar efter typ av plagg) för att få sin hopplösa tjej att få in sina rena kläder i garderoben istället för att använda golvet, möblerna och tvättkorgen som garderob. Allt för att det ska vara så lätt som möjligt för henne att bara glida in kläderna på sin plats.
Det här, mina vänner, är en bild på det sista brinnande hoppet om en lägenhet fri från ett åsa-klädeslager.

Fungerade det?: Inte omedelbart. Men högarna gjorde att jag till slut kände mig manad att ge ut delning för ansträngningen av att sortera alla mjukisbyxor i en hög och ihop-passningen av strumpor osv.


Kommentarer
Postat av: erika

på mej funkar det där inte alls! istället för att bli glad att han hämtar upp min tvätt innan den börjar mögla i källaren och viker ihop den i högar blir jag jag snarare sur och irriterad och tycker att han är gnällig och tjatig... måste vara nåt som sitter kvar från tonårstiden... :)

2008-04-16 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback