BESÖKARUNDERSÖKNING

Hjälp mig med att lösa en ständigt pågående diskussion. Rösta på vilket alternativ som är rimligast/normalast.

1. Bajja på 2 minuter

2. Bajja på minst en halvtimme varje gång

Hur ser då argumenten ut?

Jo, som följer..

Har man väntat för länge om det hela är över på 2 minuter?

Försöker man forcera fram saker som inte är redo och mogna att möta världen om det tar över en halvtimme?

Så shoot, sätt igång att rösta!

Chans att vinna en rulle oanvänt dasspapper vid bra motivering för att alternativ 1 är det normala och för att alternativ två är sinnesjukt och slöseri med värdefull tid.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte lätt att ge ett alternativ. Allt handlar om vad man har för kostvanor. Äter man mycket med grönsaker, rotfrukter och fibrer då går det undan, en slags väloljad bana liksom. Äter man mer hårdsmält tar det längre tid typ kött, såser noll fibrer. Då är banan mer uttorkad. Fast om jag skall välja så får det nog bli alternativ ett.

2008-04-26 @ 17:04:06
Postat av: Pappa

Alternativ 1 såklart!
Fast även 2 minuter är mycket i mina ögon, nog borde det klaras av på under minuten.
Vad gäller toapapper så köps det extra när en av döttrarna, säger inte vem, kommer hem.

/Svempa

Postat av: Nettan

Alternativ 1 är det enda rätta..... ;-)
...det gäller att effektivisera...

2008-04-26 @ 20:44:23
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Bajsmannen

SKITKUL

2008-04-26 @ 21:18:11
Postat av: Åsa

Om jag någonsin skulle ha funderat över huruvida jag är adopterad så behöverjag inte undra längre. Det är helt tydligt var jag fått mina tarmtömningsgener ifrån!

2008-04-27 @ 00:08:43
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Anna

Alt 1 såklart!
:-)

2008-04-27 @ 22:12:06
Postat av: Lena

Såklart alternativ 1, nu när jag opererad, ja du har ju sett min blogg, innan dess var som din mamma skrev, banan inte så väloljad men nu när gallan inte tar hand om fettet så är det alltid oljat. Men innan hade jaag problem att klara det på alternativ 2 men många böcker har lästs ut på toa /kram Lena

2008-04-30 @ 10:06:21
Postat av: alma

du är så jävla rolig. din blogg är min enda ordblogg (dvs inga bilder) jag kommer att läsa dagligen from nu. och jag är jävligt kräsen :)

2008-05-14 @ 10:43:46
URL: http://whatalmawears.blogspot.com
Postat av: alma

just det jag skulle rösta oxå. jag kör alltid 1:an och ja, jag väntar alltid in i det sista. vill inte sitta på stinktunnan en minut längre än jag behöver. det är ett BAJSrum, inte ett MYSrum. tack för mig.

2008-05-14 @ 10:45:03
URL: http://whatalmawears.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback