Beach 2008?

image117

Beach 2008 går inte så bra upptäckte jag imorse när jag satte på mig mitt skärp som jag inte (av förståeliga skäl) använt på nåt år. Förutom att det är så fult skärp, rosa fastklistrade låtsas-stenar huller om buller liksom, så finns det inte en sportslig att använda det hål jag var tvungen att göra själv förra gången när jag fick för mig att skärpet var snyggt.
Mitt midjemått går bakåt i utvecklingen och verkar fly det som skulle bli ett satans bikiniår med rutor på magen. HELVETE! Jag tänker nog välja att tro att det kanske just är mina enorma mag- och höft?!?muskler som har börjat ta sån plats och att hålbytet  är just på grund av mina grymma nya muskler.

Kommentarer
Postat av: Martin

Gör som en på mitt jobb, han siktar inte längre på 08. han kör Beach 09!

Han har gett upp detta år. ^^

2008-04-24 @ 19:54:25
Postat av: Åsa

HAHA, eller så skppar jag beachen helt och kör på bitch 2008. Eller fikarumpa 2008.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback