Inatt har vi inte sovit speciellt mycket. Stundvis har det liknat någon

DSC00328.JPG
Inatt har vi inte sovit speciellt mycket. Stundvis har det liknat någon slags snarkkör i vårt rum. Det ösregnar här. Verkligen ösregnar. Och det här skulle vara den bättre av de två dagarna. Vi vill vara envisa och gå, men motivationen just nu är svårhittad. De som ska åka hem sitter och säger att 'fan va skönt att vi slipper gå idag'. Jag är iallafall glad att jag slapp sova i tält som de här Stackarna. Nu ska vi prova att gå en bit, är det omöjligt är det inte omöjligt att vi vänder.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Huvaligen vilket fjäll-vandrar-väder...
Hoppas att ni överlever vistelsen..
Ville bara meddela att du är utmanad på min blogg..

Postat av: Nettan

Huvaligen vilket fjäll-vandrar-väder...
Hoppas att ni överlever vistelsen..
Ville bara meddela att du är utmanad på min blogg..

2007-09-07 @ 16:02:28
URL: http://nettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback