Å så har jag klippt håret

FAN vad jag hatar när Limpan har rätt (jämt!). Jag ska skicka hundbajs anonymt till skitfrisören som har lyckats klippa en frisyr som jämt ser ihopklumpad och flottig ut a´la Whiskeybakfylla. Jag hade till och med en bild med mig och sa att jag vill ha EXAKT den här frisyren. "Iiiiiiiiinga probleeeem, det är exakt din hårtyp så det kommer bli identiskt. Och du kommer passa såååå bra i det" sa hon och klippte nåt helt annat. Och jag är jätteful i hennes konstiga frisyr, passar inte alls mig (precis som systern förutsett).
Å ja, jag vet att det ser ut som om jag gråtit, men riktigt så ledsen blev jag inte (skönt att bli av med svintot som svallade i slutet av mitt hår). Jag har för dålig syn för att lägga en diskret snygg naturlig make-up. Lite roligt att gå omkring och se ut som den galna hyenan i "Lejonkungen" med helt osymmetrisk storlek och form på ögonen.

image39     image40

Nu får jag väl bara hoppas att Linda blir jätteful i blont så jag får ha rätt tillbaka. Härligt med djupgående världsproblem att bita i.

Kommentarer
Postat av: erika

mä, det där ser väl inte dumt ut! har varit med om mycket värre!

Postat av: Åsa

Tack, nä, det är väl inte katastrof, det är kanske att överdriva. Men jag är ganska fåfäng och bestämd med vad jag vill. Så jag är minst lika putt bara för att jag inte fick som jag ville ;)

2007-05-11 @ 10:43:00
Postat av: Anna

Guud va du skriver roligt!!! Tycker det ser finfint ut! Roligt med kompisen och 1-åringen, känns MYCKET bättre att läsa om andra som inte heller fattat galoppen riktigt... ;-)
Kramis

2007-05-12 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback