Min sambo är en helikopterMUPP!!!

DSC00242.JPG
Var ska det här sluta?! I helgen när vi var ute och åkte bil fick Andreas syn på en helikopter i luften. En normal person hade bara konstaterat det (om ens det) och sen kört vidare. Min sambo verkar inte tillhöra dem. Har började jaga helikoptern med bilen och när han tillslut kom ikapp störtade han ut ur bilen för att kolla på den. Han stod där på avstånd som en annan stalker med sina tefatsögon och sa saker som wahaow, yäh och coooolt! Jag satt kvar i bilen och läste skvallertidningar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va roligt!!! Kanske skulle ta och köpa en lektion till honom i födelsedagspresent/julklapp/årsdagspresent?
Visste du förrestan att Micke var helikopterpilot innan han blev "vanlig" pilot? Men han la ner det för det fanns för få jobb och det var så mycket farligare än att flyga flygplan...

2007-06-27 @ 11:47:44
Postat av: Sampe

Haha, vilken heli-stalker! Näst intill en galning..

Postat av: åsa

Anna: Det kommer jag INTE berätta för Ante, men FAN va coolt (och jag tycker inte ens att det är SÅ häftigt med helikoptrar, så du fattar hur A kommer att reagera. Han kommer börja förfölja Micke ju)
Sampe: Nästintill?? Nu var du snäll!

2007-06-29 @ 22:04:40
Postat av: Nettan

ÅSA, nu är det minsann ett tag sedan du uppdaterade...!

2007-07-03 @ 13:08:50
Postat av: Nettan

ÅSA, nu är det minsann ett tag sedan du uppdaterade...!

2007-07-03 @ 13:09:01
Postat av: hanna

http://s4.bitefight.se/c.php?uid=15696

2009-02-14 @ 07:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback