Jag är för oegoistisk för mitt eget bästa, jag måste bli mer krävande!

Telefonsamtal med Andreas 19.20

Han: Nu är vi snart framme och färdigseglade. Det blev en lång tur.
Jag: Ja, shit ni har ju seglat i typ 10 timmar
Han: Nja, vi kom ju iväg lite sent. Men nu är jag jättetrött
Jag: Ååå men stackars. Det är kanske bättre om du sover kvar där och kommer imorgon.
Han: Nja, jag vill ju åka hem till dig
Jag: Näää jag vill inte att du kör omkull med motorcykeln. Stanna du, så ses vi imorgon
Han: Ja, ok. Det är kanske skönare.

VA!?!?!
Vad hände just? Jag är ett PUCKO. Jag har målat mig till en saftig huvudvärk. Och nu känns det ju extremt onödigt att jag har maskat. Jag kommer få hålla på hela natten. FAN!

Kommentarer
Postat av: erika

vad är det du målar???
jag tyckte det var snällt jag. tänk så glad och utvilad han ska vara i morgon. har man redan ont i huvet kan man lika bra vara lite oegoistisk, det kan utnyttjas vid ett senare tillfälle :)

Postat av: Anonym

oj, nu läste jag vad du målar :)
nu håller jag ännu mer fast vid att det var lika bra att låta honom sova över. då är han både utvilad *och* får en trevlig överaskning när han kommer hem. jättebra att ha i åtanke senare i livet.

2007-06-15 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback