Just my luck

Idag är första dagen på en vecka som jag lyckats inhalera syre genom näsan. Sambon väckte mig kl 6 imorse eftersom han var rädd att jag höll på att dö då jag vid varje andningsförsök bara gurglade och rosslade. Efter morgonens första kraftiga snortömningssnytning blev jag alldeles chockad över att nåt faktiskt verkligen verkar ha lossnat och försiktigt och långsamt släppte in syre i små portioner genom min vänstra borre. Och har fortsatt att göra så.
Nåväl, hur är vädret på min första friskare dag (jag har till och med tagit en mikroprommis med terroristpudeln, dock inte helt utan besvär)?
KASST såklart!

ahgfk/*#¤%ajhglk%#"auyga&%?uhtrea HELVETE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare! Vet hur du känner dig... Har blivit råförkyld jag med! Lägg då oxå på att jag är ensam med en liten 6månader att underhålla. Nästan lite tur att hon verkar vara lite hängig och hostig hon med. :-)
Hoppas du är frisk snart!

2007-08-20 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback